Tjo bloggläzare

Men tjaaaaa! Minca heter jag hohoho och jag är ganska cool och allmänt bäst, typ. Jaaaa, kan väl berätta lite om min otroligt roliga dag hoho.. den började med att jag vaknade upp och pluggade, så jävla bäst jag är egentligen - pluggar på en studiedag, ett riktigt bra exempel på att Minczzz rules! Sedan gick jag, the fatass alltså, och köpte pizza och en pastarätt hohohoho, det var fett jävla supergott det. Senare blev det att möta upp Emma twinsister och vi åkte till tandläkaren typ en fucking timme för tidigt, jag menar wtf? Jaja.. sånt är livet när man har en töntig kompis hohoho.. Notera att jag älskar att skriva hohoho. Väl hemma här hos Emma har vi käkat thaimat (hahaha ja jag gillar mat) och chillat galet assååååååååååååååwwwwwwwww. Mmmm, nu kollar vi på Glee men avsnittet sög?!? Haha skriver om ingenting och jag vet att ni orkar läsa för att jag är så JÄVLA INTRESSANT!!!!!!!! Snart kommer lite bilder upp från ikväll men ni får nöja er med en riktigt jävla oldie här :):):):):):))):):):):):)):):):)):):):)




Kommentarer

Design av: c c h i r i s . b l o g g . s e
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback